vergelijk, kies en maak een afspraak
Garage W.W. Smit

Garage W.W. Smit - Amsterdam

736 reviews geplaatst waarvan 189 zonder opmerkingen

Review dit bedrijf!

2 van de 2
Onze 16 jarige VW transporter had versleten remkabels. Ondanks de drukte in de garage is de reparatie snel en vakkundig uitgevoerd. Ook de kosten vielen enorm mee. Onze ervaring is dat de mensen van de garage altijd voor ons klaar staan. Heel erg bedankt!
Geplaatst door op 8 jul. 2022 11:36
2 van de 2
Voor de aanvulling van de koelvloeistof van de VW Up werd ik geweldig geholpen. De vakkundige servicemonteur voerde een korte controle uit, vulde de vloeistof, en gaf waardevol advies. Ook een simpele handeling werd nauwkeurig behandeld. Wat een geweldige service!
Geplaatst door op 5 nov. 2020 16:37
2 van de 2
Ivm mijn leeftijd en corona haalden ze mijn auto op en brachten deze ook weer terug.
Ook werd de auto gratis gewassen.
Ik neem aan dat het onderhoud goed gedaan is,dat kan ik niet goed beoordelen.Maar al jaren geen enkele klacht. Fijne garage.
Geplaatst door op 24 sep. 2020 16:24
1 van de 2
Nog geen twee jaar geleden voor bijna €300 een originele Accu in mijn Audi laten plaatsen. Afgelopen winter al problemen mee gehad en nu stuk. Smit geeft aan niks te kunnen doen want ze geven geen garantie op accu's. Slechte service en tegen de Bovag afspraken in.
Geplaatst door op 9 apr. 2020 10:12
2 van de 2
Ik kom al zo’n 10 jaar bij Garage W.W. Smit en ben altijd uitermate tevreden over de service, klantvriendelijkheid en kwaliteit. Deze garage kan ik dan ook van harte aanbevelen. Zelfs sinds dat ik 5 jaar geleden naar West-Friesland verhuist ben, ga ik nog altijd voor service en onderhoud naar deze garage in Amsterdam.

Over de jaren heen, van APK keuring tot zelfs het reviseren van mijn Audi A4 motor (i.v.m. hoog olie verbruik), ben ik altijd vakkundig bijgestaan en is er altijd in goed overleg over de kosten gesproken.

Recent ook weer prima een reparatie afgehandeld, waarbij wij de leenauto voor langere tijd hebben mogen gebruiken. Nogmaals dank hiervoor en tot over een paar maanden weer voor de APK!
Geplaatst door op 7 feb. 2020 10:09
1 van de 2
Ik was, tot mijn laatste ervaringen met WW Smit, een totale leek op motor gebied en moet mij laten leiden door de experts. Jaren heb ik met mijn vorige auto (Golf 4) prima ervaringen gehad met WW Smit. Oplossen van probleem met een nieuwere auto (Audi A4 2012 met ratelende motor) echter zeer problematisch. Initiele analyse van WW Smit was dat nokkenas vervangen moest worden (a EUR 3000/4000) zonder garantie dat storing daarmee verholpen zou zijn. Telefonische second opinion leerde dat een ratelend geluid bij dit type motor een bekend, en makkelijk te verhelpen probleem is (een kapotte nokkenassensor). WW Smit wist dit niet. Na de second opinion met WW Smit te hebben gedeeld werd mij verteld dat ik voor diagnose, de reparatie die WW Smit dacht te moeten doen en het dichtmaken van de motor minimaal EUR 1700 kwijt zou zijn zonder garantie dat daarmee het probleem verholpen zou zijn. Uiteindelijk heb ik verzocht de motor dicht en rijklaar te maken zodat ik naar een andere garage kon. Voor de (onvolledige) diagnose en het open en dichtmaken van de motor heb ik 830 euro betaald waarop ik, na mailcontact, EUR 190 korting heb gekregen, Bij een andere garage is de nokkenassensor voor een dikke 300 euro vervangen en sindsdien loopt de auto perfect op een door WW Smit slecht dichtgemaakte distributiedeksel na. Hoewel het voor een onafhankelijke monteur optisch al duidelijk was dat dat de reden voor een niet eerder voorgekomen oliellekkage was gaf WW Smit opnieuw onvoldoende thuis: zij zouden een diagnose doen en indien zij van mening waren dat de lekkage niet aan hun eigen werk lag, moest ik zelf de kosten voor het oplossen van de lekkage betalen. De spreekwoordelijke slager die zijn eigen vlees keurt terwijl een onafhankeljke monteur al had vastgesteld dat het een fout van WW Smit was. Heel vervelend allemaal en, ondanks uitvoerig contact met de garage, hebben zij verder geen enkele water bij de wijn gedaan noch begrip getoond. Pas dus op voordat je hier een paar duizend euro aan je auto uitgeeft!
Geplaatst door op 1 nov. 2019 16:45
1 van de 2
Auto Skoda Fabia gebracht voor jaarlijkse APK in combinatie met onderhoudsbeurt.Bracht de auto zoals afgesproken rond 8.00 uur,en had een leenauto mee (VW-Up) ,want best handig in de regen voor heen en weer naar Haarlem. Werd al vrij snel gebeld met de vraag wat ik wel of niet gedaan wilde hebben,en wat niet,maar als je een beurt hebt afgesproken;dan voer je toch gewoon uit wat daar onder valt zou ik zeggen...?..(Er werd ook gevraagd naar één of ander reinigingsgoedje om injectiesysteem te reinigen)..werd al een beetje huiverig. ! Los ook zelf dingen op in hobbygarage,maar wilde nu eens het gemak hebben. Bij het ophalen van de auto scheen er één of ander kastje in de leenauto niet gewerkt te hebben ,en moest er een bedrag voor gebruikte benzine bepaald worden;normaliter logisch;rekening betaald van 205,47 ,-,en na controle voertuig was de ruitensproeier vloeistof NIET bijgevuld,en had logischerwijs daarna ook sterke twijfels over het wel of niet wisselen van de motorolie. Dan was de motorklep dusdanig dichtgedaan dat het steuntje niet in houder was teruggeplaatst,en de vuldop ruitensproeier tussen motorblok lag.beetje slordig..(details zijn belangrijk) Verder ook stuur even schoongemaakt omdat daar zich ook iets ondefinieerbaar op bevond . Kortweg een dure APK-"Oliebeurt" .
Geplaatst door op 16 aug. 2019 8:58
1 van de 2
Ik raad dit bedrijf sterk af. Mijn auto is met motorstoring hiernaartoe gebracht door de wegenwacht. Na een onderzoek was het probleem gevonden en werd reparatie aangeboden voor 2.000,-. Het bedrag oogde mij erg fors, dus toch ook even met dealer zelf gebeld. Zelfde reparatie was daar 800 euro goedkoper. Bij navraag waarom het prijsverschil kreeg ik een wollig verhaal wat leek te suggereren dat dealer het niet goed zou doen, maar geen duidelijkheid over wat dan precies het verschil was. En mijn doorvragen werd duidelijk niet op prijs gesteld. Ze zouden echter nog even intern overleggen wat het verschil verklaarde. De volgende dag telefoon gekregen dat dit het toch echt was en dat ik anders maar naar de dealer moest. Toen ik zei dan maar naar de dealer te gaan voor reparatie, zou het ineens mogelijk een aantal dagen duren voordat de auto gereed voor transport was i.v.m. drukte. Toen ik aangaf dat dat geen probleem was, was hij ineens dezelfde middag nog klaar want er was toch nog een gaatje. Vervolgens zelf een transport mogen regelen en 400 euro aan onderzoekskosten mogen betalen anders mocht ik hem niet laten ophalen. Hield hier een sterk gevoel aan over van klant klem zetten en leeg knijpen.
Geplaatst door op 21 jun. 2019 17:31
Reactie van autobedrijf: Geachte heer Legro, Het spijt ons dat u het contact met ons heeft ervaren als 'klem gezet en leeg geknepen'. Op zich begrijpelijk: als leek hoeft u geen verstand te hebben van auto’s, dan moet u kunnen vertrouwen op de expertise en eerlijkheid van de garage. De informatie die wij u over het probleem met uw auto hebben gegeven was volgens ons eerlijk en duidelijk! Het probleem met uw auto was namelijk tweeledig: er zat een storing in de motor, mogelijk door een versprongen distributieketting, maar uw auto had mogelijk ook een probleem met de aandrijving vanuit de automatische versnellingsbak. Wij konden om die reden bij uw auto onmogelijk vooraf melden wat de totale reparatie zou gaan kosten. Wij hebben u meerdere malen uitgelegd dat wij eerst de motor weer draaiend moesten hebben alvorens te kunnen beoordelen wat er aan de hand kon zijn met de versnellingsbak. Op uw aandringen hebben wij geroepen, reken zomaar op €2.000. Als u vervolgens de dealer gaat bellen wat het vervangen van een distributieketting kost, maakt u volgens ons geen juist kostenvergelijk en komt ons over als niet eerlijk. Jammer dat u dit omschrijft als een ‘wollig verhaal'. Wij zijn eerlijk gezegd wel oprecht nieuwsgierig of en zo ja wat er nu precies aan de hand was met de versnellingsbak…
1 van de 2
Afspraak plannen via website werkt voor geen meter.
Het is me nu al twee keer overkomen dat ik online een afspraak inplan en dat ik er vervolgens geen bevestiging(smail) van krijg.. Na telefoontje krijg ik te horen dat ze van niks weten en dat het waarschijnlijk aan mezelf ligt.Tja...Ik heb hier toch echt een screenshot van mijn aanvraag.
Het feit dat ik al jaren klant ben en een serieus probleem heb aan mijn auto speelt voor hun niet mee: ik kan weer achteraan sluiten.
Ben er nu wel klaar mee.
Geplaatst door op 4 jun. 2019 10:13
2 van de 2
Vriendelijke mensen en een snelle service.
Geplaatst door op 19 dec. 2018 11:34

Review dit bedrijf!

Deze garage haalt een uit 10 met 736 reviews
. (722 positiefen14 negatief

< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >